vrijdag 6 november 2009

CODA, Ding 3/a, online foto's

Er is even wat tijd overheen gegaan, maar ik ben nu volop bezig om flickr.com te ontdekken. Voor de eerste opdracht van Ding 3 gebruik ik een foto die ik zelf heb gemaakt, leek me wel zo veilig ivm auteursrechten/bronvermelding en dergelijke. Deze foto heb ik afgelopen weekend gemaakt in de buurt van Doetinchem, een echt herfstplaatje dacht ik zo, alhoewel de kleuren in werkelijkheid vele malen mooier zijn!

Het lukt me dus om bovenstaande foto in mijn blogbericht te zetten vanaf mijn computer, maar wat mij niet lukt is om de foto vanaf het web via een URL in het bericht te plaatsen. Ik kom er niet uit, ik moet iets doen met .jpg, .bmp of .gif maar wat.....?

Deze foto is overigens ook te zien op flickr.com.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten