maandag 9 november 2009

CODA, Ding 3/b, online foto's

Uploaden, tags toevoegen, sets maken.... het wijst zich vanzelf, moeilijk is het niet. Wel is het van belang om goede tags uit te kiezen, heb ik gemerkt. Met alleen "CODA" als tag kom je er niet, je moet er "Apeldoorn" aan toe voegen. Overigens ben ik mijn eigen foto's (nadat ik ze heb vrijgegeven) bij het zoeken op flickr. com nog niet tegengekomen, waar dit mee te maken heeft?......geen idee!

Op http://www.flickr.com/photos/geldersmeisje zijn mijn (vrijgegeven) foto's in ieder geval wel te zien.

Ik heb ook nog wat rondgekeken op de sites van zoom.nl, mijn album.nl en picasa. Eén pot nat dacht ik zo, het is maar net waar je aan gewend bent.

Tja, en dan de mogelijkheden voor CODA. Ik moet zeggen dat ik daar nog niet helemaal uit ben. Ik heb de foto's van het Keramiek museum Princessehoff bekeken. Leuk om te zien, maar wat hier nu de toegevoegde waarde van is? Wie het weet mag het zeggen....!

1 opmerking:

  1. Via de zoekmogelijkheden bij Flickr (en ook bij de andere) kom je erachter hoevaak en waar allemaal de naam of letters CODA voor gebruikt worden dus het helpt om precies te weten waar je naar zoekt anders is het zoeken naar de spreekwoordelijke speld in een hooiberg.

    BeantwoordenVerwijderen