maandag 1 februari 2010

CODA, Ding 7, Sociale netwerken

Voor deze opdracht heb ik me beperkt tot de boekencommunities. Zowel Librarything, watleesjij.nu en dizzie heb ik bekeken. Conclusie: leuk tot erg leuk!
Bij librarything heb ik me als lid geregistreerd, vooral het internationale aspect vind ik erg aardig. Net als de aanbevelingen die worden gedaan. Ook watleesjij.nu vind ik de moeite waard. Dizzie spreekt me wat minder aan, naar mijn idee wat te commercieel.

Wat betreft het sociale netwerken: Tot nu toe was ik er wat terughoudend in, maar ik moet zeggen dat ik de communities zoals bijvoorbeeld Librarything erg leuk vind! Sinds een paar maanden hoor en lees je veel over LinkedIn. Ik hem me voorgenomen om dat ook nog eens wat nader te gaan bekijken. Archief 2.0 kende ik al, maar ook hier ga ik me de komende tijd nog eens wat meer in verdiepen. Kortom, aan de slag en op naar ding 8!!

1 opmerking:

  1. Nou, je bent dan toch over het netwerken streepje gehaald door de Dingen.Leuk dat je zo enthousiast bent, mij sprak inderdaad ook het internationale aspect aan van Libarything.

    BeantwoordenVerwijderen