zondag 25 april 2010

CODA, Ding 15, Eindevaluatie


CODA dingen was voor mij.......inspirerend en leerzaam!

Favoriete dingen:
Aquabrowser, online kantoortoepassingen, wiki's, twitter en flickr. Alhoewel ik nog niet dagelijks met deze dingen werk, bieden deze dingen mogelijkheden voor zowel prive als voor het werk! Flickr zou bijvoorbeeld wel eens heel interessant kunnen zijn voor CODA Archief.

Ik ben blij dat ik de CODA dingen cursus heb gevolgd. Van een aantal CODA dingen had ik al wel eens iets gehoord of gelezen, of ik had er al daadwerkelijk iets mee gedaan. Het fijne van CODA dingen vond ik dat je het ding gericht ging ontdekken. In mijn achterhoofd speelde altijd de vraag: is dit zinvol voor CODA? Kortom heel leerzaam en ik verwacht dan ook in de komende tijd hier het één en ander van terug te zien bij CODA met name op het gebied van klantcontact.

Verbeterpunten:
Ik kan niet zo snel iets bedenken. Ik wil nog wel kwijt dat ik de support van de coaches altijd erg gewaardeerd heb. Dank hier voor!!

2 opmerkingen:

  1. Whoopie nog eentje die ze af heeft. Je kunt met een gerust hart aan de wandel in Italie. Bravo belissima !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Gelders meisje,
    gefeliciteerd met het behalen van de eindstreep! Petje af voor je doorzettingsvermogen, een nieuwe job, nieuwe studie straks en dan ook nog CODA DINGEN afronden. Wat een voorbeeldige leerling, heerlijk voor een coach!!!
    Geniet lekker in Bella Italia. Ciao y hasta luego!

    BeantwoordenVerwijderen